IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 ROZDAWANIE STATYSTYK

Go down 
AutorWiadomość
Yelena Kiryllow
Opiekun Rocznika V
avatar

Female Skąd : Archangielsk
Różdżka : 10,5 cala, brzoza Ermana, średnio elastyczna, elegancka, rdzeń z włosa wili - matki
Ubiór : Prosta sukienka w kolorze ciemnej zieleni, sięgająca przed kolana i pozbawiona rękawów, idealnie komponuje się z karnacją dziewczyny.
Liczba postów : 101

PisanieTemat: ROZDAWANIE STATYSTYK   Pią Lip 15, 2011 7:56 pm

Witajcie!
Zaczynamy przeprawę przez mój niezwykle zagmatwany system statystyk. Gotowi? Bo ja nie...

Na starcie każdy gracz ma po 10 pkt, na każdej ze statystyk, które przedstawiają się następująco:

Transmutacja: Ta cecha określa czy potraficie zmienić kanapę w tygrysa tak, aby ten nie miał na futrze kwiatowych wzorków, a zamiast ogona szczotki do zębów.

Magia Ofensywna: Ta cecha mówi z jaką skutecznością jesteście zdolni do przysmażenia tyłka innemu czarodziejowi lub czy potraficie sprawić, że ten będzie jak kołnierzyk potraktowany krochmalem.

Magia Defensywna: Im więcej punktów tej cechy posiadasz, tym lepiej. Wasza obrona będzie albo jak Włoskie Cattenaccio, albo jak system Antyrakietowy Grenlandii.

Zwykłe Zaklęcia: Mimo nazwy to bardzo ważna cecha. Dzięki niej będziecie mogli umilić, niesłychanie umilić sobie życie. Nie pobrudzisz sobie rączek przy porządkach, nie skalasz się gotowaniem, a gdyby jednak i tak wybuchł pożar z pewnością go ugasisz.

Alchemia: Złota z błota nie zrobicie jeśli nie będziecie z tego dobrzy. Tym bardziej nie liczcie na to, że spotkanie z tentakulą obejdzie się dla was bez szwanku (zawiera w sobie sztukę zielarstwa, jak i warzenia eliksirów)

Miotlarstwo: Osoby z niską ilością punktów tej cechy miotłą co najwyżej mogą pozamiatać boisko do Quidditch'a. Tymczasem Kozacy w tej dziedzinie mogą używać sportowych modeli (oby tylko na forum nie pojawili się dawcy organów).

Collage*: No i tu pierwsza niespodzianka, w tym miejscu osoby specjalizujące się w jakiejś Szkole Magi mogą ująć stopień znajomości jej arkanów, co w połączeniu z cechą podstawową da nam ogólny obraz, jak skuteczny staje się rzucony przez nie czar. Na starcie gracze nie posiadają punktów w tej statystyce, a więc rozdajecie je od poziomu 0.

Poziom danej statystyki raczej nie przekroczy 100 pkt., jako że wielkość ta odpowiada poziomowi przeliczanemu na skalę procentową.

A teraz, to co najbardziej lubią Puchatki...

Na początek, Gracz może odjąć sobie punkty, z podstawowych jakie otrzymał, za każde odjęte 2, może dodać 1 do innej statystyki.

Uczniowie z roczników I do III otrzymując +15 pkt
Uczniowie z roczników IV do VII otrzymują + 25 pkt
Postacie 18 + (bez szkolenia) + 50 pkt
Postacie 18 + (na szkoleniu) + 75 pkt (z przymusem wydania przynajmniej 30 pkt na specjalizację)
Postacie 25 + (bez specjalizacji) + 100 pkt
Postacie 25 + (ze specjalizacją) + 150 pkt (z przymusem wydania przynajmniej 40 pkt na specjalizację)
Postacie 25+ (które uzyskały mistrzostwo w danej dziedzinie) + 200 pkt (z przymusem wydania przynajmniej 60 pkt na specjalizację)

Zdolności specjalne + 15 pkt ( w przypadku wyuczonych z przymusem wydania punktów na powiązaną cechę podstawową np.: animag – na transmutację)
Zakon Feniksa, Śmierciożercy & C.O + 10 pkt
Nauczyciele + 15 pkt ( z naciskiem na statystyki związane z przedmiotem wykładanym)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
ROZDAWANIE STATYSTYK
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Lumos Maxima :: Start :: ABC Gry-
Skocz do: