IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 REGULAMIN WALK

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Yelena Kiryllow
Opiekun Rocznika V
avatar

Female Skąd : Archangielsk
Różdżka : 10,5 cala, brzoza Ermana, średnio elastyczna, elegancka, rdzeń z włosa wili - matki
Ubiór : Prosta sukienka w kolorze ciemnej zieleni, sięgająca przed kolana i pozbawiona rękawów, idealnie komponuje się z karnacją dziewczyny.
Liczba postów : 101

PisanieTemat: REGULAMIN WALK   Pią Lip 15, 2011 9:39 pm

Regulamin Walk

1. Walki mogą odbywać się po wcześniejszym porozumieniu stron (wyjątkiem jest prowokacja jednej ze stron, zasadzka oraz uzasadniona chęć obrony mienia, czy też honoru w przypadku obrazy postaci). Każdorazowo w poście ataku, rozpoczynającym walkę powinien się pojawić pogrubiony napis „Poproszę sędziego”, a w przypadku uprzedniego wyboru konkretnego MG, mającego prowadzić pojedynek i ustalenia tego z nim indywidualnie, wzmianka, że sędzia został już wybrany np. „Sędziuje Julian”.
2. Należy pamiętać o przypisanych graczom statystykach i uwzględniać je w sędziowaniu jak i w opisach. Tyczy się to zarówno sędziego, jak i graczy, biorących udział w walce.
Różnica sił ma w większości decydujący wpływ na to kto wygra walkę, aczkolwiek występują odstępstwa od tej reguły. Jeśli będziecie dość pomysłowi, możemy potraktować wasze statystyki jedynie jako drobną pomoc.
3. Walkę może prowadzić jedynie osoba posiadająca tytuł i oficjalne pozwolenie na sędziowanie w pojedynku, czyli Mistrz Gry. Musi się trzymać poniższego schematu:

TURA I
Gracz X – ATAK
Gracz Y – OBRONA
MG – Post sędziowski
TURA II
GRACZ Y – ATAK
GRACZ X – OBRONA
MG – Post sędziowski

Należy pamiętać, że w kolejnych postach istnieje Święty Obowiązek uwzględniania tego, o czym MG pisze w swoich postach sędziowskich. Ponadto, gracz nie może dodać od siebie żadnych obrażeń, czy też okoliczności od siebie niezależnych, które nie zostały wymienione przez sędziego.

4. W poście obrony nie może znaleźć się kontratak, ani żadna inna forma aktywnego zadawania obrażeń. Z kolei pasywne ranienie przez, na przykład, kolczasty pancerz czy nie uwzględnienie przez atakującego panujących wokół warunków może doprowadzić do zadania obrażeń także w tej turze starcia.
WYJĄTEK: Jeżeli gracz sam prowokuje kontratak, decyzja o tym czy został on przeprowadzony w sposób poprawny zależeć będzie od oceny sędziego prowadzącego. Jeśli gracz dotknięty kontratakiem, nie zgodzi się z decyzją MG prowadzącego, może oficjalnie poprosić o ocenę drugiego sędziego (wybranego przez siebie lub losowego). Ostateczną decyzję sędziowie podejmują wspólnie w temacie zamkniętym dla graczy lub za pośrednictwem komunikatora. Jest ona już nieodwołalna i gracz ma obowiązek ją uznać.
Nieprzestrzeganie tej zasady jest surowo karane. Wystąpienie niesprowokowanego kontrataku skutkuje jego niepowodzeniem. Sędzia może też zadecydować o dodatkowym ubytku energii u osoby nie stosującej się do zasad, a także wymierzyć inne kary w postaci nieprzewidzianych zdarzeń.
5. Pamiętajmy, że w walce postać może zginąć, jeśli znajduje się ona w stanie, który – zgodnie z fabułą i zdrowym rozsądkiem – prowadzi do śmierci. Ta zasada staje się nieodwołalna w momencie, gdy gracz wraz z przeciwnikiem jeszcze przed pojedynkiem zdecydował się na walkę na śmierć i życie, a tym samym zgadza się na śmierć swojej postaci.
O śmierci w pierwszym przypadku decydują gracze wspólnie z sędzią, jednak gdy właściciel poszkodowanej postaci nie zgadza się na takie rozwiązanie, MG ma prawo porozumieć się z Administracją, która może mu udzielić pozwolenia na zastosowanie w stosunku do takiego śmiertelnie rannego gracza obostrzeń, np. ciężkiego okaleczenia. Należy pamiętać, że sędzia zawsze określa czas leczenia w zależności od zdolności gracza i realiów gry.
6. Jeżeli użytkownik znajdujący się w trakcie walki nie odpisze przez okres 48h, sędzia może obciążyć go trwałymi obrażeniami, a pojedynek zakończyć. Wyjątkiem jest sytuacja, w której gracz poinformował uprzednio o swojej nieobecności zarówno przeciwnika, jak i MG prowadzącego walkę lub wpisał jej powód w ogólnodostępnym temacie do tego przeznaczonym.
Jednak nawet wtedy, na prośbę drugiego gracza, biorącego udział w walce Mistrz Gry ma prawo ją zakończyć, ale w tym wypadku nie wolno mu obciążyć żadnymi dodatkowymi obrażeniami postaci osoby nieobecnej. O wyniku sędzia decyduje na podstawie stanu w momencie zakończenia pojedynku.
7. Walczący ma prawo do wycofania się z walki w swojej turze ataku, rezygnując przez to z natarcia na oponenta. Nie może tego natomiast uczynić w turze obrony. Niemożliwe jest to też wówczas, gdy postać chcąca opuścić miejsce pojedynku jest niezdolna do poruszania się, znajduje się w miejscu ucieczkę uniemożliwiającym, bądź możliwość ruchu ma ograniczoną na tyle, by nie móc się oddalić.
8. Jeśli sędzia wycofał się z walki, nikogo o tym nie powiadamiając to uczestnicy mają prawo do zmiany sędziego.
Porzucenie walki przez sędziego może być rozpatrywane dopiero po trzech dniach jego nieusprawiedliwionej nieobecności.
9. Uwaga! Przede wszystkim należy pamiętać, by gracz opisywał działania swojej postaci jako czynności niedokonane – to samo tyczy się spowodowanych nimi skutków. Dla przykładu, nie może on opisywać obrażeń, jakie bohater zadał, a takie, jakie mógłby zadać, gdyby atak się powiódł. O jego powodzeniu natomiast decyduje tylko i wyłącznie sędzia, on też opisuje powstałe w wyniku natarcia obrażenia ciała.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
REGULAMIN WALK
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Mechanika Walk
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Recepcja
» Łowcy Wampirów

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Lumos Maxima :: Start :: Regulaminy-
Skocz do: