IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Share | 
 

 Spis Zaklęć - Czarna Magia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Yelena Kiryllow
Opiekun Rocznika V


Female Skąd: Archangielsk
Różdżka: 10,5 cala, brzoza Ermana, średnio elastyczna, elegancka, rdzeń z włosa wili - matki
Ubiór: Prosta sukienka w kolorze ciemnej zieleni, sięgająca przed kolana i pozbawiona rękawów, idealnie komponuje się z karnacją dziewczyny.
Liczba postów: 101

PisanieTemat: Spis Zaklęć - Czarna Magia   Czw Lip 21, 2011 7:19 pm

Dostępność: W każdym przypadku, jeżeli osoba znająca zaklęcie z wyższego kręgu, zechce uczyć osobę młodszą, gracz ma szansę nauczenia się niedostępnego dlań dotąd czaru. Pod warunkiem zawarcia takiego nauczania w fabule i uznania go przez Administrację. Zgłoszenia nauki dokonuje się w momencie jej rozpoczęcia.

CZARNA MAGIA

ZAKLĘCIA OFENSYWNE

Avada Kedavra
Opis: Najgroźniejsze z Zaklęć Niewybaczalnych, ponieważ jest nieodwracalne w skutkach i odpowiednio rzucone uśmierca każdą żywą istotę. Zaklęciu towarzyszy zielony błysk i świst. Od klątwy tej zginęła większość ofiar Voldemorta i Śmierciożerców, a jedyną osobą, której udało się przeżyć jego działanie jest Harry Potter. Użycie go karane jest dożywotnim pobytem w Azkabanie.
Dostępność: dorośli - tylko aurorzy, śmierciożercy

Cruciatus
Opis: Jedno z Zaklęć Niewybaczalnych. Sprawia ofierze ogromny ból. Było często wykorzystywane przez Śmierciożerców do torturowania swoich ofiar.
Dostępność: dorośli

Phantofibic
Opis: To jedna z ciekawszych klątw, która wykorzystuje wyobraźnię samej ofiary. Na poddanego jej działaniu niemal za każdym rogiem czeka widmo martwego ciała, czy człowieka krzyczącego w agonii. Niczym bogin, dostrzegalny tylko przez jedną osobę i znikający samoczynnie zaraz po odegraniu swej roli. Ofiara o słabych nerwach bałaby się ruszyć gdziekolwiek, a z czasem chętniej pozbawiłaby się wzroku, niż chciała doświadczać tych wizji dłużej. Doznania te są tym trwalsze, że łączą się ze świadomością ofiary, umieszczając niemal za każdym razem elementy jej własnych wspomnień w tym również wizje bliskich osób, a czasem i samej ofiary. Podobnie jak Klątwa Ognistej Pożogi, tak i Widmo Strachu nie posiada żadnych znaków ostrzegawczych, mogąc ukazać się niemal w każdej chwili. Gdy są sprzyjające warunki ataki zaklęcia mogą następować nawet w pełnych sekwencjach jeden po drugim.
Dostępność: dorośli

Sectumsempra
Opis: Powoduje rozległe i głębokie rany na ciele, przypominające atak pazurów wielkiego drapieżnika, lub pocięcie ciała bardzo ostrym nożem.
Dostępność: dorośli

Suspexoro
Wymowa: z akcentem na -ex-, jednocześnie lekko unosząc różdżkę w górę, niejako z nagłym poderwaniem
Opis: Celując w przeciwnika wystarczy wypowiedzieć formułę i wykonać poderwanie różdżki w górę, aby trafiona osoba zawisła w powietrzu w pozie wisielca, z niewidzialną pętlą zaciśniętą na szyi. Bardzo nieprzyjemna klątwa, która jednak kończy swoje działanie w chwili opuszczenia różdżki lub rozbrojenia rzucającego.
Dostępność: dorośli

ZAKLĘCIA ZWYKŁE

Klątwa Lelka
Opis: Niezwykle paskudne i zgubne zaklęcie, które przy okazji niełatwo zawsze wykryć. Sama nazwa też nieprzypadkowo pochodzi od Lelka Wróżebnika. Sama klątwa polega zaś na zaczarowaniu dowolnego, najczęściej niewielkiego gabarytami przedmiotu. Pierwsza osoba, która takowego dotknie, zostaje związana z przedmiotem magiczną więzią, która początkowo wprowadza ofiarę w stan melancholii. Wyraźnie też każda ofiara przywiązuje się niezwykle do przedmiotu, reagując niezwykle agresywnie na każdą próbę odebrania przedmiotu. Klątwa oczywiście z czasem zaczyna nabierać mocy i przy niezakłóconym przebiegu prowadzi do powolnego pochłaniania duszy i świadomości ofiary, która przy braku interwencji po prostu umiera. Wtedy dopiero widać jedyny niepodważalny dowód poddania działania zaklęciu, którym są sczerniałe oczy. Poważniejsze skutki można jednak zaobserwować, gdy ofiara zostaje siłą zmuszona do rozstania się z przedmiotem. Ta bowiem nie chce go oddać i zaatakuje każdego kto spróbuje mu go odebrać. Na dodatek ofiara motywowana do walki jest za pomocą niezwykle głośnego -świergotu”zawodzenia" Lelka Wróżebnika, słyszalnego tylko dla siebie. Są one jednak intensywniejsze i głośniejsze od swojego zwierzęcego odpowiednika, co naturalnie z czasem każdą ofiarę zmusza do rozpaczliwej walki o odzyskanie zaklętego przedmiotu. Sama silna wola to za mało, aby pozbyć się chęci posiadania, czy przezwyciężenia "hałasu". Klątwa choć potężna i niezwykle trudna do wykrycia z początku, jest jednak klątwą bezpośredniego kontaktu.
Dostępność: dorośli

Flameboya Fobius
Wymowa: (tylko niewerbalnie)
Opis: Jest to dość uciążliwa klątwa, objawiająca się nie tyle ciągłym działaniem, co migawkowymi z początku kilkusekundowymi wizjami (migawkami), obrazującymi ofierze otoczenie w płomieniach trawiących wszystko włącznie z samym ciałem. Doznania, pojawiające się niespodziewanie w różnych sytuacjach, skutecznie potrafią wyprowadzić z równowagi największego stoika i poddać wątpliwości realizm obserwowanej rzeczywistości. Na dodatek klątwa ta wzmacnia się z czasem prowadząc do coraz dłuższych i brutalniejszych wizji, dodatkowo potęgowanych przez gwałtowne emocje, zwłaszcza te negatywne jak strach, zwątpienie, czy gniew.
Dostępność: dorośli

Imperius
Opis: Zaklęcie niewybaczalne służące do przejęcia kontroli nad inną istotą. Innymi Zaklęciami Niewybaczalnymi są Cruciatus i Avada Kedavra.
* Ma zastosowanie w ataku.
Dostępność: dorośli

Morsmordre
Opis: Wyczarowuje na niebie Mroczny Znak - świetlistą, zieloną czaszkę, z ust której wychodzi wijący się wąż, a cały symbol jest znakiem Lorda Voldemorta i jego popleczników, głównie Śmierciożerców.
Dostępność: śmierciożercy

Zaklęcie Znaczenia
Wymowa: wyobrażając sobie to co ma zostać wypalone.
Opis: Paskudne zaklęcie, szczególnie popularne wśród czarnoksiężników i pradawnych rodów szlacheckich. Polega ono bowiem na wypalaniu słów, symboli, jak i innych tworów na powierzchni różnych przedmiotów i ciał. W przypadku stosowania na istotach żywych, ślad ów jest nieusuwalny. Każda próba usunięcia go, prowadzić do ponownego wypalenia się znaku na wierzch, jakby dopiero co doszło do jego nałożenia. Oczywiście towarzyszy temu sporo bólu, który przypomina przyciśnięcie rozgrzanego do białości metalu. Z czasem znak robi się czarny. Jedna z metod naznaczania skrzatów domowych, dla przypomnienia do kogo należą.
Dostępność: dorośli



_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 

Spis Zaklęć - Czarna Magia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Sala Obrony Przed Czarną Magią
» Spis zaklęć
» Spis dostępnych zaklęć i eliksirów
» Spis zaklęć | eliksirów | roślin | zwierząt
» Poziomy zaklęć

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Lumos Maxima ::  ::  :: -